martes, 18 de octubre de 2011

Transportes y línea necrona (II)



Sigamos viendo los transportes y la línea:

DEDICATED TRANSPORTS

• Night Scythe: A variant of the Doom Scythe fighter that is a 15 model flyer transport with the 'supersonic' 36" flat-out move that the new flyers (that are really skimmers) have. Can carry jump infantry models (taking up 2 spots each) and fire all its weapons even when moving at cruising speed. Has living metal (chance to ignore crew shaken & stunned) but not quantum shielding (which gives +2 armor until the vehicle suffers its first glancing or penetrating hit). AV 11/11/11 like most Necron vehicles (not open-topped though).

-Scythe Nocturno: Una variante del guerrero Doom Scythe que es un transporte volador de 15 minis con un movimiento sopersónico de 36 pulgadas que tienen los nuevos vehículos voladores. Puede llevar intantería que salta (¿?) (2 huecos cada uno) y disparar todas sus armas incluso moviendo a velocidad de crucero. Tiene metal vivo (puede ignorar los 1 y los 2 en la tabla) pero no escudos cuánticos (que dan +2 a la armadura hasta que su blindaje sea penetrado). Blindaje 11/11/11 (no es descubierto).

• Ghost Ark: 10 model transport, Open-topped AV11 with quantum shielding and living metal. Also is able to regenerate D3 models to one unit within 6" each Necron movement phase (but cannot take the unit above its starting size).

-Arca fantasmal: Transporta 10 minis, vehículo descubierto con blindaje 11, escudo cuántico y metal viviente. También puede regenerar 1D3 minis de una unidad que esté a 6 pulgadas en la fase de movimiento necrona (pero no puede regenerar más minis de las que llevaba la unidad al comenzar).

• Catacomb Command Barge: One-man vehicle for most ICs. Open-topped AV11 with quantum shielding & living metal. Can make sweep attacks over 3 enemy units it passes over when it moves. Also the character can lose wounds to negate immobilized or weapon destroyed results.

-Catacumba de Comando Barge: Vehículo de una mini para la mayoría de los líderes. Vehículo descubierto con blindaje 11, escudo cuántico y metal viviente. Puede hacer un ataque de barrido hacia 3 unidades enemigas sobre las que pase cuando pase. También el personaje puede perder heridas para negar los estados de “inmovilizado” o “armamento destruído”.

TROOPS

• Warriors: You know them, you love them. Described as being basically automatons, with very little (if any) sentience. These were the non-warrior Necontyr before the bio-conversion. See my previous rumors (in the OP) for details on their points cost, etc. Can be transported on a Ghost Ark or Night Scythe.

-Guerreros: Los conoces y los amas. Autómatas con un poco de sentido. Estos fueron guerreros no muertos Necontyr antes de la bio-conversion. Ver anterior rumores en BoLS para ver el coste de los puntos etc... Puede ir en el Arca fantastmal y en la Night Scythe.

• Immortals: Immortals are said to have the ability to at least speak, but still aren't too much brighter than Warriors. These were Elite warriors of the Necrontyr before the conversion (not sure who the rank and file troops were if the Warriors were the non-combatants and the Immortals were the Elite soldiers?). Can exchange their Gauss Blasters for Tesla Carbines (24" S5 Assault1, extra hit inflicted on a 'to hit' roll of '6') Can be transported on a Night Scythe.


-Inmortales: Los inmortales fueron hechos para tener la última palabra, pero no son mucho mejores que los Guerreros. Estos fueron los guerreros de élite de los Necrontyr antes de la conversión. Puede cambiar su Blaster Gauss por Carabinas Tesla (24 pulgadas, F5 Asalto 1, golpe extra inflingido con un 6 al impactar). Pueden ir en la Night Scythe

Lo próximo que veremos serán las unidades de élite.

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